Top

Reparatie en retouren

Heeft u een defect product, een verkeerd artikel ontvangen of een andere onvolkomendheid met een artikel? We helpen u graag verder. Wij beschikken over een eigen reparatie afdeling en kunnen u dus snel en vakkundig van dienst zijn. Raadpleeg eerst onderstaande, veel voorkomende vragen. Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan u denkt!

Let op: Reparaties voor of aan de DX100 en DS-ID400 printers worden niet door ons uitgevoerd. Deze kunnen rechtstreeks worden gemeld bij DVS te Almere via Tel. (036) 530 50 20



Zelf checken...

Wij vragen u vriendelijk om per artikel onderstaande zaken te controleren voor u uw product retour stuurt. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met ons team.

Hoe zit het met de garantie op de studioapparatuur?

  • Standaard hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar op studioapparatuur (let op: dit geldt niet voor accu's en batterijen).

Mijn flitser werkt niet of is defect. Wat moet ik doen?

  • Heeft u gecontroleerd of het netsnoer in het stopcontact zit en het apparaat is ingeschakeld?
  • Geen functie: heeft u de zekering gecontroleerd? Deze bevindt zich doorgaans vlakbij de netsnoer aansluiting.
  • Wel functie, geen licht: heeft u de flitsbuis, instellamp of daglichtlamp gecontroleerd? U kunt deze met een andere (zelfde) lamp wisselen.
  • Apparaat flitst niet mee: Functioneert het wel zonder afstandsbediening? Is de triggerset op het juiste kanaal ingesteld? Indien u de ingebouwde slave gebruikt, staan de flitsers misschien te ver uit elkaar. Probeer ze dichter bij elkaar te plaatsen.

De bestelling is aangeboden, maar de verpakking is beschadigd, wat moet ik doen?

  • Controleer het pakket voor u het accepteert. Ziet u een beschadiging, vermeld dit dan direct op de aangeboden/bijgeleverde bezorgbon.
  • Maak direct foto's van de ontvangen levering
  • Neem contact op met Fotostudioland

De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?

  • Heeft u in uw bestelling lange achtergrondrollen  (2,75) opgegeven? Deze worden via een andere vervoerder aangeboden.
  • Lees goed de pakbon door, hierop staat exact wat er in de levering hoort te zitten. Een (tijdelijk) niet leverbaar product, wordt altijd voor u in backorder geplaatst.

De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?

U heeft tijdens uw bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor u niet het juiste is.
Uiteraard kunt u het foutief bestelde artikel omruilen bij ons. Hiervoor berekenen wij geen extra kosten. De kosten die het versturen van uw omruiling met zich meebrengt, zijn voor uw eigen rekening.

Wilt u uitsluitend het foutief bestelde product retourzenden, dan brengen wij eenmalig € 10,= handelingskosten in rekening.

Wij vragen u hier rekening mee te houden.

Aan:
Fotostudioland.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.